DHA-A leader
DHA-A leader

Brandje in plafond van garagebedrijf

Den Helder – Bij een garagebedrijf aan de Bedrijfsweg ontstond zaterdagmiddag om kwart over twaalf een brandje. De brandweer was er snel bij en de schade viel uiteindelijk mee.

De brand ontstond in het plafond van de garage. Doordat het personeel het snel opmerkte, konden zij op tijd de brandweer erbij halen. De oorzaak bleek kortsluiting te zijn. De schade bleef, mede dankzij het snelle reageren, beperkt.

Foto: Inter Visual Studio / GLOCALmedia

DHA-H 468

Over de schrijver:

Onder 'Redactie DHA' staan berichten over DHA zelf, aangeleverde (en al dan niet bewerkte) persberichten en dergelijke.

Lees ook: