DHA-A leader
DHA-A leader

Brand snel opgemerkt dankzij buren

Den Helder – In een woning aan de Korvetstraat is vrijdagavond omstreeks kwart voor negen brand ontstaan. Vermoedelijk was er brand in de keuken. Deze werd gelukkig snel ontdekt, want de buren merkten het brandalarm op, waarna ze 112 belden.

Vermoedelijk lag de oorzaak bij de kachel, volgens de brandweer. Er raakte niemand gewond, omdat er niemand thuis was.

Info en foto: Inter Visual Studio / Marcel Barriel

DHA-H 468 tussen bericht en reacties

Over de schrijver:

Onder 'Redactie DHA' staan berichten over DHA zelf, aangeleverde (en al dan niet bewerkte) persberichten en dergelijke.

Lees ook:

1 reactie

Geef een reactie (heeft u wel de spelregels gelezen?)

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.