Bezorgen en afhalen in Den Helder tijdens de Coronacrisis

2

Den Helder – Vanwege de Coronacrisis sluiten eetgelegenheden, gaan steeds meer winkels dicht of hebben ze aangepaste openingstijden. Ondernemers hebben allerlei initiatieven bedacht om toch hun product of dienst aan te kunnen bieden door bijvoorbeeld te gaan bezorgen of afhaalpunten te creëren. Voor bewoners is het een zoektocht hoe toch en dan zo veilig mogelijk inkopen te kunnen doen.

Om zowel bewoners als ondernemers te helpen heeft Citymarketing een ruimte gecreëerd op haar digitale platform denhelder.online, waarop heel overzichtelijk de horeca, winkels en dienstverlenende bedrijven staan die in deze crisistijd bezorgen, afhaalpunten hebben ingericht of diensten online aanbieden. Bij ieder genoemd bedrijf is een knop aangebracht waarop de klant direct naar de betreffende zaak kan om de ‘bestelling’ te doen.

www.denhelder.online is hèt digitale platform voor bewoners, bezoekers en ondernemers van Den Helder.

2 REACTIES

Geef een reactie (heeft u wel de spelregels gelezen?)

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.